skip to main
|
skip to sidebar
America.
again.
Saturday, January 17, 2009
petite pensee importante de la journee.
j'ai envie d'etre dans un grand champ d'herbes fraiche, avec du soleil. faire des roulades dans l'herbe dans tes bras. s'allonger deux heures trente quatre et ne penser a rien mis a part la beaute qui nous entoure.
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Blog Archive
▼
2009
(38)
►
March
(3)
►
February
(9)
▼
January
(26)
couldnt sleep.
We moved Here.
Joyeux Dimanche.
Il a trouve sa voie.
Wilson.
petite pensee importante de la journee.
happy morning.
merci.
black & yellow
спасибо кан
autist.
кошка
I just hate them,
joyeux anniversaire.
I have no idea.
Liza.
take my hands now.
Sans toi. Jane B.
conversation is not our best friend.
Too much control.
good night.
Nicolas.
Let's go to Boston.
she said it's over.
Renan.
want to go there.
►
2008
(1)
►
December
(1)
About Me
Julie
View my complete profile
No comments:
Post a Comment